metroda ilk temas ve sonrası

Selamlar erotik-hikayeler.tk fanatikleri. İsmim mert 34 yaşındayım iri yapılı ve dikkat çekici biriyim. ankarada yaşıyorum. Hikayem 2 gün önce yaşanan gerçek bir olay Arabam bakımda olduğu için kızılaydan bahçelievlere gitmek için metroya binmeye karar verdim. Üzerimde (her zaman giymem tesadüf ) kumaş pantalon ve t-shirt vardı. akşam saatleri ve iş çıkışı olduğu için bir hayli […]

Minibüs çok sıkışıktı

Selam ben ist dan sedat 175 boy sıyah sac esmer kendı tıpınde yakısıklı bırıyım bu olay tamamen gercektır o yuzden fazla süslü kelımeler kullanmadım ınanmazsınız dıye bir gun besıktas hattında calısan bır mınıbuse bındım hafta ıcı mınıbus yavsca dolmaya baslaıd ve benım onume bır tane kapalı kız geldı ben gayrı ıhtıyar kendımı gerı cektım mınıbus […]

kucagıma oturdu

sLm aDım arDa önceLikLe ßu sitede emegi gecen arkadaşLara teşekkürLerimi beLirtmek isterim .. LaFı fazLa uzatmadan hikayeme geceLim gitar hocasıyım arabam tamirde oLdugu için studyoya otobüsLe gitmek zorunda kaLDım bakırköy hatdından otobüse bindim otobüs cok kaLaßaLık oldugundan 5 10 dakika oturacak yer buLamadım en sonunda arkadan bi yer boşaldı ve oturdum otobüs durmadan yolcu aLıyordu […]

Sikişcek birini arayan genç

Herkeze merhabalar adım Mert bu yaşta en azgın çocuklardan biri olabilirim yaşım 16 kaykay felan sürüyorum o yüzden bacaklarım çok kuvvetli pompalamada süperimdir yani. 😀 Neyse benim sikişmelik bir hikayem yok ama bir hikayemi anlatıyım. 😀 Birgün otobüsteyken önümde bir kız vardı çok güzeldi o kısacık eteğiyle beni azdırtıyordu artık yarrağım taban olmuştu arada arkasına […]

58 lik ÇARŞAFLIYI SİKTİM.

30 yaşında 1.80 boyundayım.terminalden otobüse binerek istanbula yola koyulduk.yan tarafımda çarşaflı bir kadın vardı ve tekti benim gbii.gece yolculuğunda ilgimi çekti bir ara uyudu o arada farkında olmadan çaraşafı açıldı iç çamaşırı göründü kocaman memesinin uçunu farkedince sikim acayip kalktı mutlaka tanışmalıyım dedim.bir yazı yazdım ve yanına koydum.yan koltukta oturuyorum sizden çok fazla etkilendim lütfen […]

tranwayda türbanlı kadını

slm bn mehmet.18 yaşında 175 boyunda biriyim.bir işim olduğu için beyazıda gitmiştim.Sonraeminönüne gecicektim.saat 6buçuk civarıydı.çok kalabalıktı. hmen bindim türbanlı bir kadındı 40 veya 45 yaş araındaydı.ama fiziği çok düzgündü. bir kişiyle konuşuyordu oda55 yaşlarında bir adamdı.çok kalabalık olduğum için kadına yandan yapışmıştım arkasındada bir kadın wardı.elime baldırlarına elemeye başladım hiç birşry deemeid bana baktı istersen […]

mugla yoluu

merhaba arkadaşlar uzatmadan bi hatıramı paylaşmak istiyorum sizinle. tıp fakültesi öğrencisiyim ve sık sık türkiyenin dört bi köşesindeki arkadaşlarımı ziyaret ederim. geçen sene kış mevsiminde izmitten muğlaya otosbusle gidiyordum yanımda da kız arkadaşım vardı adı aslı. ilk defa beraber yolculuk yapıyorduk otobuse gece bindik içerisi karanlık herkes uyukluyor bizde acıkırız diye meyve falan almıştık. herkes […]

metrodaki sizofren

Merhaba Arkadaşlar Sizlere Geçenlerde Başıma Gelen Bir Hikayemi Yazacam Hikayem Kesinlikle Gerçektir. Cuma Günü Evde Tektim Annem Gil Amcamlardaydı Bende Amcamlara Gitmeye Karar Verdim Onların Evi Bayagı Uzak Oldugu İçin Metroya Binmeye Karar Verdim Saten Hiç Binmiyorum Genelde Metroya Ama Çok Yorgundum Binesim Geldi Metronun En Arka Vagonu Boştu Bende Kalabalıktan Fazla Hoşlanmam Neyse Bindim […]

of yenge of

slm dostlar nasılsınız hemen olyı anlatıyorum bundan sadece bir hafta önce armadaya gittim canım cok sıkkındı gezdim dolaştım akşam olmaya yakın eve dönecektim dolmuş bekliyordum.etemesgut tarafında oturuyorum dolmuşlar eskişehir yolunda baya kalabalı geliyor neyse bir tane geldi bindim o kadar kalabalıkki zor attım kendimi kapıdan düşmek üzereydim neyse ki az ilerde iki kişi indi bende […]

Erkeklere Acı Vermekten Hoşlanırım

Erkeklere Acı Vermekten Hoşlanırım Merhaba adım sevim 33 yaşında 1 78 boyunda 74 kilo büyük göğüslü iri kalçalı bir bayanım.eşim bir nakliye şirketinde çalışmakta.hem eşimin hem benim ikinci evliliğimiz.eşimin ilk evliliğinden 17 yaşlarında bir oğlu var Eşim 43 yaşlarında çok yakışıklı bir erkektir.yatakta çok iyidir.ama eşimle paylaşamadığım bir özelliğim var.ben erkeklere acı vermekten hoşlanan sadist […]

kaçak bahis beylikdüzü escort ataşehir escort mersin escort samsun escort istanbul escort gaziantep escort sakarya escort antalya escort bursa escort bursa escort bursa escort canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis mardin escort bitlis escort kırklareli escort yalova escort siirt escort Moringa Çayı