no image found

Ablamin Ayaklari 2

Ablamın ayakları – 2 16 yasında daha cinsellikle tanışmamışken yaşadıgım olaylardan bahsetmek istiyorum. Ablam benden 3 yaş büyüktü, gercekten sapık bir ablam vardı bana ayaklarını yalatmaktan büyük zevk alırdı. İkimizde sabahcı olduğumuzdan öğleden sonralarını evde beraber geçirirdik yine o günlerden büründe ablamla eve geldik o her zamanki gibi beyaz külotlu coraplarını cıkartdı ve işine basladı, […]

no image found

Ablamin Ayaklari

Ablamın Ayakları Selamlar ben aşırı derecede ayak fetişiyim. O güzel ablamın ayaklarına bayılıyodum. Ablam bir sirkette calısıyo ve eve yorgun geliyo. Birgün benden ayaklarına masaj yapmamı istedi ve hemen atladım. Koltugun üzerine uzandı, ayaklarını kucagıma uzatmıştı. Sikim baksır sorttan dısarı cıkacak kadar kalktı ve masaj yaparken ablam uyuyup kaldı ve muhtesem ayakları ile beni yanlız […]

no image found

Ablamin Ayaklari 3

Ablamın ayakları – 3 Ablamın nefis ayaklarını daha önce anlatmıştım sizlere, simdi başımdan gecen senelerde geçen bir olayı daha anlatmak istiyorum. Ablamla yine bir gün okuldan geldik annemle babam çalıştıkları icin evde yoktular ablam yine o sapık ruhunu sergilemeye başladı.Okul üniformasını çıkartdı. O muhteşem beyaz corapları icinde adeta bir ceylan gibi duruyordu herzaman oldugu gibi […]

no image found

Azgın Eniştem Ve Ben

Azgın Eniştem ve Ben slm ben 19 yaşında kızıl saçlı bir bayamım. size bunda 5 ay önceki bir olayı anlatacağım. ben ablamla beraber kalıyordum.ablam ve eniştem çalışıyor.günlerden bir gün ben evde tekken kapı çaldı eniştem geldi. aslında ben eniştemin önünde serbes giyiyordum. eniştemin gözlerinin bana baktığından hoşlanıyordum. eniştem benim için geldiğini söyledi. çok şaşırmıştım. ve […]

no image found

Gülüm Yengem 1

Gülüm Yengem 1 Merhaba benim adım berkant şuanda izmitde oturuyorum hikayemim tamamı gercekdir ama hepsi geride kaldı uzatmamayım artık hikayeye geceyim abimin karısı olan gülüm [takma adı] minyon tipli kısaca ebru gündeşe benziyor birgün oturmuş muhabbety ediyorduk ama benim aklımda hiç art niyet yoktu o zamanlar dershaneye gidiyordum yengemler yeni bizim oldugumuz yere taşınmış altli […]

no image found

Abimin Karısını Ele Alınca

Abimin Karısını Ele Alınca ben 19 yasında bır gencım.yengemle abım daha yenı 1 ay once avlandiler.yengem 22 yasında guzel ve etli butlu ,ama kilolu deil anlarsınız yanı.goğuslerive kalçası benı cıldırtıyodu.herneyse yasadığım olay daha 4 gun once idi. evde abim ,yengem ve ben kalıyoruz.abim işte iken yengemde akşama yemek hazırlıyodu.ustunde saece omuzlarından diz ustune kadar bir […]

no image found

Almanyada Yengemle 5 Gün

Almanyada Yengemle 5 Gün 1.GÜN Ben 18(edit) yaşındayım daha çok gencım ılk sıkışımı bırazdan anlatıcağım hıkyede yaptım.bundan 2ay önce yengem almanyadan geldi.Yengem bu gelişinin sebebi beni almanyaya goturmektı.Ben kabul etmedım başalrda am sonradan ben warımsadece beni tekmi bırakıcaksın dedı.Bende neden ben dedim.Oda gidelim görürüsün dedi. Ben almanyaya gittim.dayımların ew gercekten buyukdu.ama ewde kımse yokdu.sadece ben […]

no image found

Amcamın Kızının Kırmızı Tangası

Amcamın Kızının Kırmızı Tangası Okuyucular ben 19 yasında bır delıkanlıyım basımdan gecen bir olayı sıze anlatayım bir gün amcamlar 2 günlügüne biryere gittiler ve amcamın kızı korktugundan beni caırdı yatmam icin bende peki olur dedim ama hep aklımdan onu sikmek geciordu yemek yedik ten sonra ben duş alıcam dedi ve bende tamam dedim sonra kapının […]

no image found

Kaynanam Sikimi Emiyordu

Ben 30 yaşında 180 boyunda 80 kiloluk evli beyim kaynanam bodrumda yaşar geçen yaz bodruma ona bir iş için gitim yalnız. kaynanam 65 yaşında 160 boyunda 95 kiloluk sütbeyaz tenli 120lik memeleri olanyaşını hiç göstermeyen bir kadın zaten karımlada sikişirken onun memelerini hayal edip öyle boşalıyordum.akşam yemeğini yedirdi bana almanyadan getirdiği viskilerden ikram etti izmire […]

no image found

Benim Genç Baldızım Mine

Benim Genç Baldızım Mine Slm.hikayeciler.Anlatacağım olayı 10 yıl önce yaşadım Ben istanbulda öğretmenlik yapan 36 yaşında bir erkeğim. Hayatta hiç kimsem yok çünkü ben bebekken ailemi bir ev kazasında kaybetmişim ve yurtlarda devlet tarafından büyütülmüşüm. Şimdiki eşim (anlatacağım olayın kahramanı şirin baldızım)ablasıyla evlendiğim zaman orta sona gidiyordu. Annesi ve babası trafik kazasında ölünce bizimle yaşamaya […]

kaak bahis istanbul escort istanbul escort beylikdüzü escort ataşehir escort mersin escort samsun escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort